TÁJÉKOZTATÁS VÁLASZTÁSI ÜGYELETRŐL (2024. ÁPRILIS 20. SZOMBAT)
A polgármester-jelölt, valamint az egyéni listás jelölt ajánlóív iránti igény már benyújthatók a csopaki polgármesteri hivatalban a Helyi Választási Irodánál.
Az ajánlóív iránti igényeket Csopak és Paloznak települések vonatkozásában fogadjuk be.
Jogszabály szerint a Helyi Választási Iroda az igénylést követően legkorábban 2024. április 20-tól – az ajánlóív átvételére történő megérkezés sorrendjében – átadás-átvételi bizonylattal kiadja az igénylő részére az általa igényelt mennyiségű ajánlóívet.
Fentiekre tekintettel a Helyi Választási Iroda ügyeletet tart 2024. április 20. -szombat- napján az igények bejelentése és az ajánlóívek kiadása érdekében az alábbiak szerint:
Ügyelet ellátása
|
Ügyelet ideje
|
Ügyelet jellege
|
személyesen
|
8-16 óráig
|
jelölt ajánlóív igényének átvétele és
az ajánlóívek kiadása részére |
Természetesen az igények bejelentésére és az ajánlóívek kiadására április 20-át követően is van mód.
A jogszabály az április 20-i időpontot, mint legkorábbi időpontot határozta meg az ajánlóívek kiadására.
Amennyiben lehetséges, jelezzenek telefonon időpont egyeztetés miatt, mikor szeretnék leadni az igénylést és átvenni az íveket, hogy a várakozási időt csökkentsük.
A szükséges formanyomtatvány és a jelöltállításra megállapított küszöbértéket tartalmazó határozat megtalálható a https://csopak.hu/hu/content/valasztas-2024 weboldalon.
Csopak, 2024.04.17.
Dr. Szántód Anita sk.
HVI vezető